Cumartesi, Eylül 29, 2007

ARTAUD

For english http://ndirty.cute.fi/~karttu/tekstit/artaud.htm

Dün öğrendim,
-Belki de yanlış bir söylentidir sadece. Hani şu kusma saatlerinde, kenefle lavabo arası sürekli gidip gelen hain dedikodulardan biri.

Ama dün öğrendim. Amerika, devlet okullarına kayıt olmak isteyen çocuklardan, Üreme sıvısı yada sperm testi istiyormuş.Doğrudur, çünkü Amerikalılar, her ne pahasına olursa olsun, askerler yaratmak ve üretmek istiyorlar fabrikalarda.Olası yıldız savaşı planları için topluyorlar yani çocuk spermlerini

Çünkü insan üretmeli..... Çünkü insan, eylemin tüm olası anlamlarıyla, doğayı yok etmeli,Yok edebileceği her yerde......

Ama bakın,Sonunda üretilmiş bütün sahte ürünlerin egemenliği gerçekleşecek,bütün o iğrenç sentetik ürünlerin egemenliği... Mutluluk, açlık kısacası açgözlülük drajelerinden sözediyorum. Plastik ambalajlarınızda “Organik” tarımınızdan bahsediyorum. içinde gerçek ve güzel doğanın hiçbir işi olmayan sahte ürünler.

Doğaya, kesin olarak ve utanılacak bir şekilde, yerini o bütün muzaffer, Sentetik ürünlere bırakmasını utanmadan emreden, Boktan ürünlerin egemenliğinden söz ediyorum.bütün yapay döllenme fabrikalarının spermlerinin harikalar yaratacağı egemenlik,ordular ve zırhlılar üretmek için.

İyi de ben Amerikalıları böyle savaşçı bir halk bilmezdim.

Hiç yorum yok: